Παρασκευή 15 Μαρτίου 2013

Ο Αγρινιώτης που νίκησε τη ΔΕΗ! Προς μίμηση παράδειγμα..


O Aνδρέας Καραγιάννης με όσους του συμπαραστάθηκαν σήμερα στη ΔΕΗ
«Νικήσαμεεεεεεεεε!!!!….όλοι μαζί νικήσαμε την τρομοκρατία της ΔΕΗ και της κυβέρνησης!!!! Μαζευτήκαμε δεν ξέρω πόσοι, κάναμε κατάληψη στα γραφεία και στο τεχνικό τμήμα και ήρθαν και επανασύνδεσαν το ρεύμα !!!! Ο Αγώνας μου, αγώνας όλων!!! Όλοι μαζί τα καταφέραμε!!!! ¨ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ!!!!!…Η ΔΕΗ την πάτησε όπως καταλάβατε….έρχονται αλλαγές ,έρχονται σπουδαία, εμείς θα τα φέρουμε!!!!! Λεπτομέριες για όλο το σκηνικό τις επόμενες μέρες!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟΥΣ ΑΠΌ 100 ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΡΌΦΟΥ Σ ΠΟΥ ΉΡΘΑΝ ΚΑΙ ΈΔΕΙΞΑΝ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΤΟΥΣ!!!!»


Η ΔΕΗ κόβει το ρεύμα στο σπίτι του Ανδρέα Καραγιάννη
Με αυτόν τον τρόπο ο Ανδρέας Καραγιάννης, ενεργός πολίτης του Αγρινίου και υποψήφιος βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ στις τελευταίες εκλογές,  σχολιάζει στo facebook τη «νίκη» του απέναντι στη ΔΕΗ. Ο Ανδρέας Καραγιάννης κάλεσε σήμερα φίλους και  συναγωνιστές από την επιτροπή ενάντια στα χαράτσια  στα γραφεία της ΔΕΗ στο Αγρίνιο όπου έδωσε μεγάλη μάχη  και πέτυχε την επανασύνδεση του ρεύματος που η ΔΕΗ είχε κόψει το πρωί.
Για όσα πάντως προηγήθηκαν των σημερινών συμβάντων που προκάλεσαν ένταση στα γραφεία της ΔΕΗ στο Συντριβάνι, ο Ανδρέας Καραγιάννης καταθέτει την ακόλουθη περιγραφή:
Η παρουσία συνεργείου της ΔΕΗ και της αστυνομίας στο σπίτι μου για 6η φορά, ήταν μία ακόμα προσπάθεια τρομοκράτησης μου, για τις 2,5 χρόνια καταγγελίες μου κατά της ΔΕΗ, του ΥΠΕΚΑ ,και των κυβερνήσεων από το 2003 μέχρι και σήμερα… Αλλά τους ενόχλησε πάρα πολύ το άρθρο δημοσιογράφου και η συνέντευξή μου στην κυριακάτικη εφημερίδα Το χωνί ,πανελλήνιας κυκλοφορίας, την τελευταία Κυριακή 10 Μαρτίου 2013… Τους ξεβράκωσα γενικώς… Γιατί αν ήμουν παράνομος θα μου έκαναν μήνυση όπως τους είχε προσκαλέσει παλιότερα η αστυνομία… αλλά και εγώ 2,5 χρόνια τώρα… φοβούνται να προχωρήσουν δικαστικά εναντίον μου γιατί ξέρουν ότι έχω δίκιο από όλες τις πλευρές και τελικά θα βρεθούν όλοι κατηγορούμενοι, ακόμα και οι υπάλληλοι που καρπώθηκαν τα χρήματα από την εισαγωγή της ΔΕΗ στο χρηματιστήριο το 2003…. 1,2δις επίσημα,1,4 δις ανεπίσημα, για ένα από τα μεγαλύτερα σκάνδαλα και παραβίαση του συντάγματος… Αυτό ήταν η μία από τις αφορμές να έρθουν απειλητικά ξανά στο σπίτι μου… Μία ακόμα αφορμή ήταν η παρουσία μου μαζί με ομάδα συμπολιτών μου στα γραφεία της ΔΕΗ στο σιντριβάνι, την προηγούμενη Πέμπτη 07 Μαρτίου, για να συμπαρασταθούμε σε συμπολίτισσα μας που τις έχουν κόψει το ρεύμα και από το σπίτι και από το μαγαζί και ζητούσε διακανονισμό… Ο προϊστάμενος που είχε δεσμευτεί, στην κίνηση πολιτών όπου και συμμετέχω, για τη διευκόλυνση όσων δεν μπορούν να πληρώνουν το πανάκριβο ρεύμα, για διακανονισμό με όσα

Νικητής αισθάνεται ο Ανδρέας Καραγιάννης
χρήματα έχει ο καθένας…. έλειπε εκείνη τη μέρα και ο αναπληρωτής του δε δεχόταν τίποτα, αλλά ούτε ήθελε να καλέσει τον προϊστάμενο του στο τηλέφωνο για την διευκόλυνση της συμπολίτισσας μας, και το χειρότερο μας ειρωνευόταν όλους από τη θέση του, υπέρ άνω όλων…. φυσικά εξοργιστήκαμε όλοι και η συμπολίτισσά μας δεν έχει ακόμα ρεύμα… ‘’έχω στοχοποιηθεί ’’ όπως μου είπαν οι υπάλληλοι του συνεργείου της ΔΕΗ,’’έχουν αγριέψει τα πράγματα’’ … έτσι ακριβώς γίνετε στη χούντα, στοχοποιούνται όσοι αντιστέκονται και απαιτούν δικαιοσύνη…
Στις 2 παρά τέταρτο το μεσημέρι την Τετάρτη 13 Μαρτίου, ήρθε συνεργείο της ΔΕΗ στο σπίτι και τους είδα βγαίνοντας τυχαία έξω. Μου είπαν ότι ήρθαν να ξηλώσουν το ρολόι! Τους ρώτησα πού είναι η αστυνομία; που είναι ο εισαγγελέας; Που είναι η απόφαση της δικαιοσύνης που θα μου επιβάλει κάτι τέτοιο;;; πότε έγινε το δικαστήριο; μου απάντησαν πως η αστυνομία έρχεται, ενώ παράλληλα τηλεφώνησα σε συντρόφους και φίλους και μέλη της ομάδας επανασύνδεσης, και κατέφτασαν μετά από λίγο 15 άτομα… όντως μετά από λίγα λεπτά έφθασε και το περιπολικό με αστυνομικούς που όμως δεν είχαν μαζί τους εισαγγελέα, δεν είχαν καμία απόφαση της δικαιοσύνης κατά εμένα αφού δεν έχει γίνει δικαστήριο και pεπομένως δεν έχω καταδικαστεί… όταν ρώτησα τους αστυνομικούς τι γίνετε παιδιά; Που είναι ο εισαγγελέας; Ή απόφαση; Παρανομώ;… δε μου μίλησαν καν γιατί ξέρουν ότι δεν μπορούν να παρέμβουν όπως και όλες τις προηγούμενες φορές, ξέρουν ότι δεν παρανομώ ,ξέρουν ότι η ΔΕΗ κλέβει και τους ίδιους… τι να μου πουν εξάλλου;;; αφού είναι και οι ίδιοι θύματα των μνημονικών πολιτικών και της ΔΕΗ…. και το κερασάκι στη τούρτα ήταν οι υπάλληλοι της ΔΕΗ που κλαιγόντουσαν και οι ίδιοι, για την κακή οικονομική τους κατάσταση!!!!! Η αστυνομία και το συνεργείο παρέμειναν έξω από το σπίτι περίπου μισή ώρα και τον περισσότερο χρόνο μιλούσαν στα κινητά τους τηλέφωνα με τους προϊσταμένους της ΔΕΗ που προφανώς έχουν σκυλιάσει που δεν μπορούν να μου κόψουν το ρεύμα με τσαμπουκά… έτσι έχουν μάθει… να παραβιάζουν όλους τους νόμους και το σύνταγμα με τσαμπουκά… Δε τους περνάει από στενό μυαλό τους ότι θα πάνε αυτόφωρο για αυτοδικία αν μου κόψουν το ρεύμα μετά από 2 προσφυγές μου στον εισαγγελέα για την υπόθεση….. Η αστυνομία έφυγε χωρίς καν, όλη αυτή την ώρα να με ενοχλήσει!!! Οι φίλοι πλήθαιναν και το συνεργείο της ΔΕΗ έβαλε για μια φορά ακόμα την ουρά στα σκέλια και αποχώρισε αφού μας χαιρέτησε ευγενικά… πολιτισμένα πράγματα δηλαδή…. οι φίλοι έμειναν μισή ώρα ακόμα και δώσαμε ραντεβού στις επόμενες επανασυνδέσεις, στη συνέλευση της ομάδας επανασύνδεσης στο σπίτι οποιουδήποτε χρειάζεται τη βοήθειά μας…
Η υπόθεση όμως θα πάρει, επιθετικά κατά της ΔΕΗ, το δρόμο της δικαιοσύνης, από ομάδα δικηγόρων στο Αγρίνιο και στην Αθήνα που επικοινώνησαν μαζί μου… Αφορά όλη την ελληνική κοινωνία… η τρομοκρατία των αγράμματων καταχραστών δε θα περάσει!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου